EN  /  FA

|

Look More Attractive

کسب درامد از اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

اینستاگرام، برنامه‌ای بسیار پرطرفدار در سطح جهان است که توانسته در طول سال‌های اخیر بهترین جایگاه را در بین شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص دهد. در گذشته این برنامه تنها مکانی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها، ویدئو‌ها و … به منظور شریک کردن دیگران در حس و حال و اتفاقات خوب افراد بود. اینستاگرام در حقیقت بیشتر جنبه سرگرمی داشت. اما برخی افراد از این شبکه برای کسب درآمد استفاده کردند. به گونه‌ای که بسیاری از کاربران علاوه بر سرگرمی، اکثر خریدهای خود را از طریق این برنامه انجام می‌دادند. همین موضوع باعث شد تا مدیرعامل اینستاگرام الگوریتم‌های این برنامه را با اهداف بازاریابی و کسب درآمد تغییر دهد و امروزه به یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد تبدیل شده است. اگر به فکر راه‌اندازی کسب و کار در اینستاگرام هستید با ما همراه باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم. در این بخش از آموزش اینستاگرام به فعالیت‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها در این پلتفرم کسب درآمد کرد، اشاره می‌کنیم.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که کاملاً به توانایی‌ها، دانش، تخصص و از همه مهم‌تر صبر شما بستگی دارد. هیچ اینفلوئنسری یک شبه معروف نشده و هیچ فروشگاهی یک شبه به درآمد میلیونی از این پلتفرم نرسیده است. شما قبل از آن که به دنبال ایده‌ای برای کسب درآمد باشید، باید بدانید که موفقیت و پیشرفت در این برنامه بعد از تلاش و پشتکار، به صبر زیادی نیاز دارد. چرا که کسب اعتماد مردم نیاز به زمان زیادی دارد. گاهی اوقات یک سال و گاهاً تا چند سال طول می‌کشد که در اینستاگرام به جایگاه دلخواهتان برسید. این که چه مدت زمان طول بکشد تا شما به یک جایگاه مناسب برسید کاملاً به میزان تلاش و رعایت قواعد الگوریتم اینستاگرام بستگی دارد. همان‌طور که اشاره کردیم اینستاگرام الگوریتم‌هایی دارد که می‌تواند صفحات معتبر و پربازدید را تشخیص دهد. همانند مرورگر گوگل که هر چه محتوای شما ارزشمندتر و با کیفیت‌تر باشد، رتبه سایت شما را بالاتر می‌برد. اینستاگرام نیز این چنین است. شما هر چه بتوانید تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید و محتوای با کیفیت‌تری را ارائه دهید، بیشتر مورد بازدید کاربران اینستاگرام قرار خواهید گرفت. در این پلتفرم افزایش بازدید و فالوورها در نهایت منجر به کسب درآمد بیشتر می‌شود.

بنابراین قبل از شروع هر کسب و کاری لازم است تا تمامی الگوریتم‌های این پلتفرم و نحوه کار با امکانات اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید و به صورت حرفه‌ای فعالیت تجاری خود را شروع کنید. اما چه فعالیت‌هایی می‌توان در اینستاگرام برای کسب درآمد انجام داد؟

همکاری در فروش

اگر در زمینه خاصی مهارت یا تخصص کافی ندارید اما می‌خواهید از اینستاگرام کسب درآمد کنید، همکاری در فروش یک گزینه بسیار مناسب است. در این کار شما تنها به ارائه و فروش محصول می‌پردازید و در ازای فروش، پورسانت دریافت می‌کنید. می‌توانید با برندهای مختلف قرارداد ببندید و مسئولیت فروش محصولات آن‌ها را برعهده بگیرید. این کار برای افرادی که دانشجو یا کارمند هستند بسیار مفید است.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

کسب درآمد از طریق تبلیغات را بدون شک تاکنون در اینستاگرام دیده‌اید. افرادی که تعداد فالوور و بازدیدکننده بسیاری دارند، با تبلیغ محصولات برندهای مختلف، درآمد کسب می‌کنند. برای این کار باید ابتدا تعداد فالوورهای خود را افزایش داده و با آن‌ها تعامل بالایی داشته باشید. میزان درآمد در این روش بر اساس مدت زمان انتشار پست و میزان بازدید از آن محاسبه می‌شود. بنابراین هر چه میزان تعامل با مخاطبان و قدرت تأثیرگذاری شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از راه‌های بسیار قدرتمند در جلب اعتماد و جذب مخاطبان است. از این رو افرادی که به صورت حرفه‌ای در این پلتفرم فعالیت دارند، کپشن‌ها و محتواهای بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهند. تولید محتوا نیز انواع مختلفی دارد که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به متن، صدا، ویدئو، عکس، اینفوگرافیک و … اشاره کرد. بنابراین اگر در تولید محتوا مهارت دارید، می‌توانید در این زمینه خدمات بی‌نظیری را برای کسب و کارها ارائه دهید و کسب درآمد کنید.

فروش مستقیم کالا و خدمات

شما همچنین می‌توانید خودتان یک کسب و کار جدا راه‌اندازی کنید و خدمات یا محصولات خود را به فروش برسانید. برای این کار باید عکس و فیلم‌هایی که از محصولات خود به اشتراک می‌گذارید، جذاب و بسیار با کیفیت باشند. کپشن‌ها باید جذاب و حرفه‌ای نوشته شوند تا مخاطب را به سمت کسب و کار شما جذب کند. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و نیاز آن‌ها را به خوبی بشناسید. کسب و کارتان را برحسب نیاز مخاطبانتان تعیین کنید. برای جذب مخاطب از روش‌های تبلیغ استفاده کنید. همچنین صداقت که مهم‌ترین اصل در جلب اعتماد مخاطبان است را فراموش نکنید.

کسب درامد از اینستاگرام

در مقاله آموزش اینستاگرام سعی کردیم به صورت کلی درباره این که اینستاگرام چیست و چگونه می‌توانید کسب درآمد کنید، توضیحاتی ارائه دادیم. این توضیحات به صورت کلی هستند و شما در صورتی که قصد فعالیت در این پلتفرم را دارید باید هر کدام از شاخه‌های کسب و کار را که انتخاب کردید، به خوبی درباره آن تحقیق کنید. راه‌های جذب فالوور و ورود به اکسپلور را به خوبی بیاموزید. همچنین برای جذب مشتری و مخاطب بیشتر باید با نحوه تولید محتوا به صورت اصولی و حرفه‌ای نیز آشنا شوید. محتواهایی که در اینستاگرام قرار می‌دهید در هر نوع کسب و کار و فعالیتی اهمیت بسیار زیادی دارند. در حقیقت این محتوای شماست که مخاطب را به سمت شما می‌کشاند.

پیشنهاد ما این است برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت برای کسب و کار آنلاین این مطلب را بخوانید: طراحی سایت

یکی از خدمات آژانس تبلیغاتی توماشو تولید محتوای حرفه ای برای وب سایت شما می باشد. جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

Leave a Comment